A Microsoft nem ért az online marketinghez?

Microsoft és a fogalmazásgátlás

Amikor frissül egy-egy Microsoft-meghajtású számítógép, a tulajdonos meglepve olvashat arról, hogy az ő gépét bizony a Microsoft károkozó programokkal terítette be. Hiszen mi mást is közölne a szoftveróriás  a frissítés után: a "Rosszindulatú Windows szoftverek eltávolítására szolgáló eszközt" is feltelepítette!

Van ok az élcre, hiszen nincs még egy gyártó a világon, amelyik kártékonynak titulálná a saját termékét. Ez bizony Guinness-rekord!

Persze tudjuk, a gigantikus cég nem a saját programjaira gondolt, de egy dolog gondolni valamit és egy másik dolog azt közérthetően és pontosan megfogalmazni.
Egy vezető világcég nem állhat ennyire közel a hülyeséghez - elvileg. Ám gyakorlatilag más a helyzet.

Mert nézzük csak a Microsoft Sky Drive szolgáltatását (amelyet örömmel üdvözölhetnénk is, ha nem lenne ebben is marketing-hiányos elem, hogy nagyon finoman fogalmazzak).
Ugyanis a Windows Live SkyDrive, amely nem kevesebb, mint 25 GB ingyen tárhelyet biztosít a felhasználónak, az önmagát ismertető, magyar nyelvű oldalán ezt írja:
"A 25 GB tárhelyből már csak 24,53 GB maradt."

Ha a szövegíró tudna egy kicsit "marketingesül", akkor a "még mindig maradt" formulával élne a "már csak" helyett, ezzel is növelve az ajándék nagyságrendjét, nem pedig kinevettetné a cégét!

És akkor jöjjön egy képes bravúr: endszerbe állítva rendszer helyett egy újabb újdonságot:

[caption id="attachment_1399" align="alignleft" width="360"]Microsoft endszer Microsoft endszer - végem van![/caption]