Munka és duguláselhárítás

Duguláselhárítás és munka

(Upgrade 2007.09.03. A 14.-16. hozzászólásban megtalálható e szó ide citálásának magyarázata: duguláselhárítás!)
1) A munkáról, a munka megszervezéséről alig esik szó, pedig szinte mindennap adódik valami fergeteges őrültség!

Ma azzal hívott fel egy reklámügynökség, hogy kedves ügyfelem egy komplett házfal reklámfestését rendelte meg náluk, ideje volna, hogy csípkedjem magam a terv elküldésével! Mivel az ügyfél cég főnöke szabadságát tölti valamely jól eldugott helyen, természetesen nem tudtam rákérdezni: komoly-e a dolog. A munkatársai szerint igen, de nincs ember, aki ekkora kiadásról dönteni merne.
(Feledékeny a főnök, a melóról csak én nem tudok?)
Szóval azt válaszoltam, amit szoktam: ha megrendelik tőlem a munkát, akkor majd elvégzem, áttételes üzenetre az Atyaistennek se!
A reklámügynökség vezetője tüzet okádott, minden voltam, csak rendes ember nem, úgy beszélt velem, mintha a beosztottja volnék... Amikor leraktam a telefont, olyat mondtam, hogy ihaj!

2) Keresőoptimalizálás

szempontjából nagyon rossz címet adtam. Kit érdekel a munka, ki fog erre a szóra rákeresni? Azt kellett volna írnom: botrány, pénz, nők, szex, pia - vagy ilyesmi!

3) Duguláselhárítás

Aranyos szöveget olvastam egy duguláselhárítással foglalkozó honlapon, így szól:
Ha a WC dugul el, akkor végre elővehetjük kedvenc harci eszközünket, a pumpát!
Jelképesen ma szinte egész nap a kezemben volt...

********

Ha Budapesten duguláselhárítót keres: