Keresőoptimalizálás a Figyelő-ben
Telitalálók - a keresőoptimalizálás versenyzőiről írtak a Figyelőben
Örömmel vettem kézbe a Figyelő mai, 2007. 10. számát. Mert nem csak a keresőoptimalizálás kerül szóba a Telitalálók c. írásban, hanem bizony rólam, a munkáimról is pörög ott szó. Simon S. András, a cikk szerzője, képet ad a SEO-ról, a keresőoptimalizálás fogalmáról, a magyarországi keresőoptimalizáló versenyekről, elfogadható és tiltott eljárásmódokról...
Korrekt idézetek keresőoptimalizálóktól
A cikk szerzője az én szavaimból is idéz, (korrekt módon egyébként). Mint a pillangószív verseny győztese jövök szóba - de az írás a linkfelhő verseny győztesével, illetve a verseny kiírójával is megismertet bennünket. És megemlíttetik a SZEF is, amelyet támogattam - és ennek nagyon örülök!
Frissítés
Sajnos már elérhetetlen a cikk a weben. A Figyelő sem a régi :-) Illetve meglehet, a cikk nagyon régi.
Így most elégedjünk meg a jelen friss keresőoptimalizáló híreivel (lentebb).
A Figyelő cikke egyébként megrendelőket hozott, vagyis a médiában megjelenő hír (és nem az önreklám!) hatékony marketing eszköz.
Ez persze nem jelenti az önmagunkról, pontosabban a tevékenységünkről szóló hírek elhagyását, a hirdetések mellőzhetőségét. De a tárgyilagos pozitív hír egy vállalkozás működésének sikeréről "minden pénzt megér".
Félreértés ne essék, én az online marketingben, a keresőoptimalizálásban elért eredményeim híressé tételéért a médiában nem fizettem. Az idézőjeles gondolat arra hívja föl a figyelmet, hogy nem mindegy, hogy a public relations spontán vagy PR-cikk formájában jut-e el a befogadóhoz.