Honlap margó: csak derekasan

Aktív Szék | A honlap fejléce

 

Lassan kezd összeállni az Aktív Szék honlapja, négy különböző irányból szegmentálva a piacot, vagyis megcélozva egyfelől a kényelem, a pihenés, a wellness-fitness szerelmeseit; másfelől a betegápolás szereplőit, például a műtét utáni lábadozókat és a betegellátás résztvevőit; harmadrészt az irodában életüket leélő, törvényszerűen gerinc-, hát-, derékfájással küzködő ülőmunkát végzőket; végezetül pedig a túlsúlyuktól megszabadulni akarókat.

A menüben strukturálisan tükrözött négyes tartalmi honlap felbontás vélhetően meg fogja könnyíteni a tájékozódni akarók dolgát.
Amit marketing szempontból nagyon fontosnak tartottam, az a díjak felmutatása volt (a bal margón).
Aligha találták még fel azt a honlap látogatót, akire ne volna hatással a Feltalálók Genfi Világtalálkozóján szerzett első díj, vagy a Genius Budapest elismerés.

GENIUS PRIZE BUDAPEST | Értékes feltalálói díj az Aktív székért

 

Kötözni való bolond volnék, ha ezeket nem mutatnám be a honlapon.

Egy honlap élete korántsem az elkészültével kezdődik. Sorsa tulajdonképpen már a marketing tervezésének időszakában eldől. Például akkor, amikor a SEO tervezése során a kulcskifejezéseket választjuk meg. Ez el fogja árulni, hogy egyszerű számítástechnikai kérdésként, vagy online marketing feladatként álltak-e a munkához a honlap körül sertepertélők.
Az Aktív Szék szlogenje - Fordítson hátat a hátfájásnak! - máris elárulja, hogy itt nem a szék szó megrohamozásáról lesz szó, s aki belepillant a description vagy a keywords meta tag-ekbe, az erről méginkább meggyőződhet.
Vagyis elsősorban nem a széket, a fotelt vásárolni akarókat akarjuk - ráadásul igen rossz hatásfokkal - valami másra rábeszélni, hanem az Aktív Szék egy-egy funkciójából indulunk ki.

A legeredményesebben akkor lehet eladni valamit, ha az egy meglévő és megoldatlan problémára kínál megoldást!
Ilyen szempontból az Aktív Szék előnyösebb helyzetben van, mint mondjuk a Gillette, amely a borotválkozás problémáját már rég megoldotta, de ahhoz, hogy felhívja magára a figyelmet, örökösen a pengék számát kénytelen növelni!
Mire a Gillette már száz szuperlézer-köszörült pengével fog (teljesen fölköslegesen) dicsekedni, addig a hátfájósok háta még mindig ugyanúgy fog fájni, s ugyanaz az Aktív Szék kiszolgálhatja a frissen jelentkezőket!

(Személyes megjegyzés: sérvműtétem után nagyjából egy hétig nem tudtam székben-fotelben ülni, kilencven fokban megtörten, hanem csakis a dönthető ülést biztosító székben, un. űrhajós pozícióban voltam képes megmaradni. Márpedig a sérvműtét réme a férfilakosság 5%-át érintheti.)

A honlap persze nincs "magára hagyva".
Facebook és Twitter támogatást élvez, s mint mániákus Aktív Szék rajongó, a magam blogjaiban is helyet adok számára valamilyen éppen aktuális marketing köntösben. És persze az MSA módszer szerint - a Marketing, a SEO és az AdWords szerves egységet alkot - a hirdetéseivel is találkozhatunk a Google találati tábláin és a tartalmi hálózatán.

Egészség: Aktív Szék a hátfájás és a derékfájás ellen

***

Korábban az Aktív Székről, ill. kapcsolódó írások:

Vendégem a világhírű magyar feltaláló

Keresőmarketing

Az MSA módszer: Marketing + SEO + AdWords

Magánklinikák figyelmébe: marketing dilemmák avagy wellness, fitness