Nem elég, ha elégedett: elragadtatott ügyfél program

Elragadtatott ügyfél
Elégedett ügyfél

A felhasználó megbecsülése

Őszintén szólva meglepett, amikor az Internorm honlapján találkoztam a fogalommal: elragadtatott ügyfél program.
- Abetyárját neki -, szisszentem föl, milyen cég lehet az, amelyiknek nem elegendő, ha az ügyfelei simán, egyszerűen elégedettek, hanem bizony elragadtatottnak is kell lenniök?!
Gondolhatjuk, teszem hozzá rosszindulatúan, nyilván nem magyar cégről van szó, hogyan is lehetne szó hazánkfiairól, ezen a piacon!

Na, de egyezzünk ki abban, hogy az Internorm ablakok forgalmazói mégiscsak magyarok, mégha a termékek - ajtók, ablakok - eredetileg multinacionálisnak is mondhatóak.

Az elragadtatott ügyfél programjában a 1st Window Partnerek vesznek részt, akiket nem úgy választanak ki a rokonok, ismerősök és egykori kollégiumi társak közül, hanem 12 előre meghirdetett standardot, un. 12 Customer Care standardot kell teljesíteniök.
De ezt sem a sógor és a koma ellenőrzi, hanem független intézmény!
Az még itt a nagy kérdés, hogy vajon ez a 12 előírás milyen tartalmi elemeket kíván meg az elragadtatott ügyfél program résztvevőitől. Magyar szemnek tényleg furcsa ilyeneket olvasni, mint a nehéznek tűnő hatodik pont:
"6. Az árajánlat a megígért időpontra elkészül, és pontosan megfelel a tanácsadás során megbeszélteknek."
A 11. pontot viszont már nem is merem kommentálni:
"11. Felvesszük Önnel a kapcsolatot a beépítés után, és megbizonyosodunk arról, hogy Ön 100 százalékig elégedett -e."

***

A teljes 12 pontot itt olvashatja: (PS. 2019.05.30 - a nyolc évvel ezelőtti program már nem elérhető a honlapon).

***

A forrásunk, az Internorm honlapja:
Internorm passzívház ablak