Versenyképes oldalak linkek nélkül is ?

A fordítás és az online marketing párban jár
A fordítás és az online marketing párban jár

Azért persze linkek találhatók

- Hogyan lehetséges az - kérdezi tőlem valaki -, hogy az Alfa-Glossza Fordítóiroda egészen friss honlapjáról még olyan oldalak is megjelennek a SERP-en, (a Google találati táblán), amelyekre még nem is mutatnak linkek? Hogyan lehetnek ezek versenyképes oldalak?

Nem csodálkozom a kérdésen, hiszen az Alfa-Glossza amúgy is számos "furcsaságot" produkál.
Bár én inkább pontos és átgondolt, kísérletező kedvre is utaló online marketing munkát mondanék és nem furcsaságot. Ezek bizony versenyképes oldalak.

versenyképes oldal logója - linkek azért kellenek

Az Alfa-Glossza ért a marketing és az online marketing eszközeihez

Gondoljunk csak a precíz szegmentációra például, hiszen a fordítóiroda a kisvállalati fordítóirodának pozicionálja magát. Ennek persze komoly követelményei és következményei is vannak egyben: gyorsaság, pontosság, rugalmasság, a mesebeli magasságokat kerülő reális ár...
A fordítások gyorsaságára jellemző tempó a honlapról olvasva: "Kis- és középvállalati szakfordítások azonnal!"
Az Alfa-Glossza ismeri a párbeszédek nyelvét is alfától ómegáig, hiszen pl. a bizonyítvány fordítás oldalon így szól a fiatal potenciális ügyfélhez: "Így néz ki a bizid hiteles fordítása". Tehát nem a hivatalos nyelvezettel beszél a fiatalokhoz, hanem úgy is megpróbál közel jutni a potenciális megrendelőhöz, hogy a saját nyelvén, az argo bevetésével szól hozzá!
> Bizonyítvány fordítás

Így születnek a versenyképes oldalak

De térjünk vissza a kérdésre: szinte linkek nélkül is sikeres oldalak látszanak a fordítóiroda honlapján?
Itt persze a legkézenfekvőbb válasz: munka nélkül nincs eredmény, tehát nyilván való, hogy ez még egy olyan fordítóiroda honlapjának esetén is így van, amelyik amúgy meglepő megoldásokat alkalmaz.
A válasz második felében arra utalhatok, hogy a link fogalma alatt sokan csakis a backlinket értik, a kívülről érkezőt és elfeledkeznek a belső linkek fontosságáról.
Vagyis elég egy pillantást vetnünk az Alfa-Glossza fordítóiroda honlapjának lábléce fölé és láthatjuk a menüsor - belső linkek meglétét.

Vagyis a belső linkek részben átadják az addigi "erőt" az új tartalmaknak! Az igazi eredmény persze akkor következik be, amikor a mélylinkek is erősítik majd a tartalmakat.

Érdeklődőknek még több információ a linképítésről:

Linképítés és linkleépítés

Linképítés

Marketing: ár és minőség