Online marketing tapasztalatok (mg. gépalkatrészek)

Plakett | Agrix 2007Vendég bejegyzés. Írta: Schneider Ferenc

ügyvezető, Agrix Kft. Egy mezőgazdasági gépalkatrészeket forgalmazó vállalkozásról, e felületen, talán nem a gépészeti szakmai kérdések lehetnek elsősorban érdekesek, hanem inkább az általános, vagy egyedi online marketing tapasztalatok.
A "bognár studiós" optimalizálás következményeként egyaránt gyarapodnak a potenciális megrendelői, és szállítói megkeresések a „földrajzi hatósugarunkon” túli területekről is, ami egyértelműen jó visszajelzés, de növekedtek a gyűjtőoldalas, banner cserés, tudakozós, tőzsdei befektetős ajánlatok, sőt az adomány és segélykérések is.

Távolabbi ügyfeleinkhez is eljuttatjuk termékeinket, mégis jellemző, hogy vásárlás előtt szeretik megfogni, szemrevételezni az alkatrészt.
Bizony az olcsóság vevői igénye által életre keltett utángyártás, esetenként inkább csak másolás, távolkeleti hamisítás - melyről néha szó szerint csak a patikamérleg dönthet -, a már speciális alkatrészek között is jelen van.
A konkurens árak mellet a minőség is nagy odafigyelést igényel, de partnereinket cseregaranciánk védi.
Az általános termékeket, újdonságokat (pl. motorolaj, adalék stb.) lehetőség szerint saját magunkon ill. járműveinken is kipróbáljuk (még jó, hogy nem agysebészet a szakma), de törzsvásárlóink is jól fogadják a tesztlehetőségeket, s partnereink általában egyre gyakrabban igénylik a szóbeli szakmai segítséget .
Cégblog írásába kezdünk?! A blog műfaj majd nyilvános értekezésekre, véleményezésekre adhat lehetőséget partnereinknek, új kommunikációs csatornát nyitva.

Honlapunk (még blog nélkül): Mezőgazdasági gépalkatrész

***

Korábbi írások az Agrixról:
Plakett-tervezés
Honlapkészítés, re-design: szép vagy első legyen?