Gerillamarketing: vírusmarketing másként

Vírus a tárhelyen, vírusmarketing
Vírus a gerillamarketing levesben

Vírusmarketing két értelmezésben

Volna most mód az élcelődésre. Mondhatnám, ni csak, beteg a gigant gerilla. Vagy kérdezhetném: miféle online marketing oktatás az, amikor az oktató honlapjáról üvölt a Google: ide ne kattints kedves látogató, mert az oldal vírusos! Vírusmarketing?

De mégsem engedek a kárörömnek. Nem akarok most rárontani a gigant gerilla úrra, nem most és nem így akarom letaszítani képzelt bájt-trónjáról, hogy azzal a képtelen képpel éljek, amit önmagáról terjeszt. Mert most (a honlapja) beteg. Különb akarok lenni nála, megmutatom, hogy a ruhám nem szűk labanc-viselet.

Nézem a keresőben a találati táblát. Egyre több honlapon virít a Google felirat: "Az oldal káros lehet a számítógépe számára." Magyarán, az oldal valószínűleg vírusos.
A korszerű vírusok már nem az e-mailekkel érkeznek, hanem mintegy a "monitoron át". Rákattintasz az oldalra és kész is, ha a vírusvédelem nem naprakész. És ilyen, fertőzött honlap millió számra akad.

Küzdelem a száítógépes vírusokkal

Persze az élvonalban ciki, ha a keresőben napokig, sőt hetekig nyomon követhetjük egy szakmai cég vergődését, kilátástalan küzdelmét a vírusokkal. Más vírusokhoz szoktak, mondhatnánk mentve a mundér becsületét, hiszen a gerillamarketingben a vírus csupán egy "gondolat".
(A buzz marketing - szóbeszéd marketing - elektronikus válfaja a vírusmarketing.)

Segíteni szeretnék - pályatársat mondok ezúttal konkurens helyett - a szorult helyzetben lévő pályatársaimnak, azoknak, akik a gerillamarketing és az online marketing találati táblán vergődnek. Ugyanis a veszélyt (és azt a csúnya Google-feliratot) elháríthatják néhány óra alatt.
Ezt érdemes fiúk elolvasnotok, a hozzászólásokkal együtt, mert ott található a gyors megoldás:
Tárhelyszolgáltatók és vírusírtók - írtó nagy a feszültség

***

Kapcsolódó oldalak:
Gerillamarketing
Gerillamarketing: gerillák a gyakorlatban