Keresőoptimalizálás, SEO - készítem előadásom prezentációját

Keresőoptimalizálás, SEO címmel készülő prezentáció:

SEO előadásom rezentáció nyitóképe
SEO előadásom prezentáció nyitóképe

Ebédkor hoztam szóba, hogy előadásra készülődöm a Keresőoptimalizálás, SEO témakörében, amelyhez végre elkészítem a prezentáció tervét is.

Néhány mondatban felvázoltam, miként is indulok el. Legelőször is Levinsont, a gerillamarketing atyját fogom idézni, aki így jellemezte a keresőoptimalizálást és a reklámot nélkülöző weboldalakat:

“Az, hogy készített egy honlapot, nem több, mint integetni valakinek a sötétben: csak az integető tud róla, hogy szeretne valamit."

Persze az információ, a kommunikáció tudományának "mélyebb rétegeiből" is hozok majd gondolatot, ráadásul igen egyedit, hiszen egyedül nekem van meg magyarul Vincenzo Freni értékes munkájának (Az ügyfél felfedezése) jó nagy darabja, Klára (nagyobbik lányom, aki pszichológus, de a reklám jelentésvilágával is foglalkozott olaszul) fordításában.

"Az üzleti kommunikációt vizsgálva megállapíthatjuk, hogy harmincszor annyi a kínált információ, mint amennyit a célközönség fel tud dolgozni."
Oltre la pubblicità (Ami a reklám mögött van…)

Hasznos tanácsok egy előadáshoz

Ha az ember egy pszichológus (nagyobbik lányom), egy szociológus (kisebbik lányom) és egy közoktatási ügyekben képzett pedagógus (a feleségem) körében vezeti elő a gondolatait, akkor kap ám tanácsot rendesen :-)

Jobb, ha tudom, hogy egy újdonságról szóló előadásból maximum három dolgot képes megjegyezni a hallgatóság.
A slide-ok tényleg vázlatszerűek legyenek, mert ha nem, akkor az előadó szava helyett a bemutató oldalait fogja figyelni a hallgatóság.
A képek legyenek figyelemfelkeltőek...

Nem sorolom tovább. Lehet, hogy én nem is merek nekiállni annak a keresőoptimalizálás, seo prezentációnak :-)

Azért valamit, lám, kísérletképpen mégiscsak csináltam:

Nagy kérdés, hogy a család, a hallgatóság majd a Google mit fog szólni ehhez?

Még több információ a blogunkban a keresőoptimalizálás, a weboptimalizálás rejtelmeiről: