Amikor a kultúra odacsap a kultúrának

Filmtekercs: film + kultúra = filmkultúra
film + kultúra = filmkultúra

Amióta megírtam a Linképítés, linkbuilding: nehezedik a releváns linkek beszerzése c. bejegyzésemet, szép számmal kapok levelet mesébe illő esetleírásokkal. Ám a magam praxisa is termeli a linkkérelmeimre érkező meghökkentő, de legalábbis elgondolkoztató elutasításokat. Például a kultúra tárgyköréből.

A kultúra fogalmába tartozik-e egy filmfesztivál?

Az imént nyitottam a postám és nem hittem a szememnek még szemüvegcsere után sem. A kultura.lap.hu szerkesztője udvarias e-mailben tájékoztat, hogy a CinePécs Nemzetközi Filmfesztivál honlapjára kért linket nem adja meg, mert annak tartalmával már foglalkozik más lap.hu oldal és különben is

"kérem keresse meg a leginkább az ajánlott oldal témájával foglalkozó lap.hu oldalt".

Ezen azért eltűnődtem picit, hogy a filmkultúra miért nem illik a kultúra oldalhoz, amelyen belül még film feliratú doboz is van!

A szerkesztőt abajgatni nem kell félnetek...

Annyit persze már tudok, hogy teljesen felesleges fergeteges levelezésbe bonyolódni egy szerkesztővel (én sem kedvelem a kekeckedő pasasokat), tehát nem is teszem.
A saját védelmemben viszont el kell mondanom, hogy a CinePécs Nemzetközi Filmfesztivál időpontja már itt van az orrunk előtt (okt. 8-11), és számos lap.hu oldal szerkesztője nyaral, a linkkérelmeimre nem reagál... Ezért is bátorkodtam egy filmfesztivált a kultúra fogalomkörébe sorolni. Elnézést kérek érte!

***

A témába vág:

Linképítés, link building: nehezedik a releváns linkek beszerzése

Linképítés, link building: a távcső másik felén

Új pécsi ivókút: minőségrombolás a kultúra városában

Címkék: linkek