Elpuskázott gerillamarketing - Médiatanács blog

A felügyelet a blogokon tartja a szemét

Azért az nem semmi, amikor a Médiatanács blogot nyit az egyik legnagyobb ingyenes blogszolgáltatónál!
Amikor eltervezték a lépést a Médiatanács illetékesei, nyilván arra gondoltak, hogy ez nagyszerű gerillamarketing nyomulás lesz, bemenni az oroszlán barlangjába és ott tenni helyére a dolgokat, a forró blogszférában, ahol a meggondolatlan írogatók miatt az "ellenséges" hangok  keletkeznek.

Nyilván számoltak azzal, hogy lesz majd jó néhány pimasz beszólás is, olyasmik, mint a mai, "A tudatlanság hatalom - de a tudás nem bizonyosan az" c. blogbejegyzésükre érkezett. Hogy csak egyet idézzek ide, a nyomdafestéket tűrők közül: kérdezi a nyájas kommentelő, tetszettek-e regisztrálni a Médiatanácsnál a blogot?!
Ám biztosra vették, hogy a pimaszokat majd jól tudják "kezelni" és ez a kockázat ekkora felkészültségű emberek esetén nyugodtan felvállalható.

Ám az élet olyan csapdát is állított, amelyre a Médiatanács tagjai nem számítottak.

Bármennyire meglepő is, saját maguk meghatározó jellemzőjét hagyták számításon kívül!
A hivatalnokságukat.
A bikkfanyelvet, a terjengős szövegelést, amelytől a blogger egyszerűen gutaütést kap.

A mai Médiatanács dolgozatban ilyen félmondatok sorjáznak:
"...a kérelmező a kiegyensúlyozottsági eljárásokra irányadó szabályok betartására vonatkozó hiánypótlási kötelezettségének nem tett eleget."
Ha ez a gondolat Nobel-díjat érne is, hogy finoman fogalmazzak - nem jön át a blog felhőjén.

Sőt! Egy ilyen mondatdarab egyenesen katasztrofális eredménnyel jár. A közlő hitelét veszti, nevetség tárgya lesz és éppen az ellenkező hatást váltja ki, mint amit elérni remélt.

És akkor a tartalomról még nem is beszéltünk...

***

Ezt írták:

„A tudatlanság hatalom” – de a tudás nem bizonyosan az

Én pedig korábban ezt:

Barátkozás a Médiatanáccsal

Gerillamarketing elmélet: