Menő papucs menő marketinggel

 Példás papucs árusítás

Uram atyám, hány webáruházban látjuk a portékát valaminő cinege szöveg mellett, mikroszkopikus képméretben, nyeszlet vegye-vigye alapon!
De a termék árusításnak vannak virtuózai is, akik nem csak elénk lökik a "cuccot", hanem segítséget is adnak a döntéshez, az áru kiválasztásához és szép nagy méretű képeken hagyják rugózni a pillantásunkat.
Futti papucsA SIPO Patikák online megjelenése ilyen.
Webáruházukban találhatjuk a gyógypapucs szekciót, amely mintája lehet a sikeres eladásnak.
Kezdjük is mindjárt a termék kinézetével. Lám, egy gyógypapucs nem csak ormótlan, fekete, sötét tónusú förmedvény lehet, hanem ellenkezőleg: divatos, fiatalos, színes, akár pöttyös, mint a Túró Rudi, vagy mint Feró kendője - egyszóval hangulatos.
Vagyis ez a papucs nem a lábunk SZTK kerete :-)
Hanem inkább menő, király, baró, állati jó - vagy ahogy tetszik.

Tehát a termék kiválasztása - Futti papucs - telitalálat.
De ez persze egy online marketinggel átitatott webáruházban nem elég. Nem csak az esztétikai érzékünkre, hanem az értelmünkre is hatni akarnak és így felsorolnak 5+1 érvet a termék, a gyógypapucs megvétele mellett.
gyogypapucs-ervek.jpg
De itt még mindig nincs vége!

Érthető ábrákon segítséget nyújtanak ahhoz, hogy hogyan válaszd ki a számodra megfelelő papucsot. A praktikus tanácsok megóvnak attól, hogy hol itt, hol ott törjük föl a lábunk, megmutatják a tutit.

Ha most azt gondolja valaki, hogy itt aztán már tényleg nincs mit hozzá tenni, annak íme, itt a meglepi: pdf-ben letölthet magának az ember egy méret sablont és azt kinyomtatva, ráállva tudni fogjuk, hogy hányas papucsot érdemes rendelnünk a SIPO webáruházban!